03 юни 2009

Аз съм против синята коалиция!

Наскоро се запалих по свежо.нет, и започнах да го проверявам всеки ден за интересни новини, но какво ме огорчи напоследък - пропагандата на синята коалиция.
Замислих се кои са те, и с какво са по-добри от сегашните управляващи. Макар че съм бил малък когато е управлявал костов (съзнателно не използвам главни букви за имената на партията и членовете им, тъй като ги презирам!) но ясно си спомням как народа го псува не по-малко от сегашните управляващи. Оставихме го да подари предприятия на свои приближени, да гушне пари от това и да даде въздушното ни пространство за една несправедлива война. Кои са неговите поддръжници - млади хора (не че БСП и ДПС не гъмжат и те с млади), които най-вероятно не си спомнят безчинствата на водача си и си мислят, че могат да направят нещо. И ти се оставяш да те карат да си мислиш, че това което пишат е това което мисли народа? И си мислиш, че вълкът ще си е сменил нрава? Заблуждаваш се Българино!

Опомни се Българино, и има кажи "НЕ! Аз не искам да ме управляват старите разбойници и небългари! НЕ! Аз искам в българия да се мисли за народа, в това число и мен, а не за обръчите от фирми и роднини!". Промени се Българино а не чакай политикът да те оправи!!!

6 коментара:

Анонимен каза...

За разлика от теб аз съм стара и помна "безчинствата" на КОСТОВ (съзнателно използвам само главни букви). За жалодт остовния довод против Костов е "народът го псува". Кой народ? Този, който избра Станишев? Или този, който избира Доган. Или този, който чака някой да го "оправи". Защото точно този народ гласува против Костов. А ти първо провери как стоят нещата. И кажи кого предлагаш, а не против кого си.
Може би Пламен Галев?
http://veselaj.blog.bg/politika/2009/05/24/plamen-galev-zashtoto-go-zaslujavame.338913
Весела

Georgi каза...

Аз съм неутрален, един вид вечна опозиция докато не дойде някой, който всъщност е избран от народа, някой независим, който знае, че народът е в основата на всичко, а не парит, че той е най-висшата ценност за един човек. Аз съм против станишев, доган, костов, сидеров и всички които поругаха България, за мен няма партия, за мен има само родина!

Vesela каза...

Ето това е основната грешка, която допускаш. Не е твоя вината - за промиването на мозъците мога да напиша книга. Не разбираш ли, че не си неутрален, ако не гласуваш. И че така обслужваш именно Станише, Доган и донякъде Костов (аз съм "костовист":)), защото именно партиие с твърди електорати печелят при слаба активност. Баба ти ще гласува за Европарламент, защото "Костов ще й вземе пенсията", турците ще гласуват "защото Бойко ще направи нов възродителен процес", ти няма да гласуваш, защото "мразиш всички, които поругаха България". Не ти ли звучат познато и клиширано думите в кавички? Събуди се, човече...

Georgi каза...

Не зъм казал, че няма да гласувам :D
Даже на 7-ми ще се връщам за изборите в родния си град, за да гласувам. Но идеята ми е, че още не съм намерил достатъчно добър кандидат, за който да гласувам, но със сигурност ще дам гласа си за някой, стига да не е станишев или доган.

Vesela каза...

Е, разгледай тогава и моя блог. Аз в никакъв случай не съм крайна. Не съм и член на никоя партия. И съм от хората, които работят много, за малко пари. Но все пак "Сините" нямат алтернатива. За съжаление.... :))))
http://veselaj.blog.bg/

Десислав Тихомиров Кузманов каза...

В никакъв случай няма да гласувам за ДПС или БСП. Това за мен са най-големите мошенници. Защо и как, мога да кажа много по въпроса. Ще гласувам за синята коалиция защото не искам Доган да се докопа до властта. Турците нямат място в управлението на България! Инъче не очаквам кой знае какво от тях.